شرکت بیمه نوین نمایندگی رسمی 3350 شرکت بیمه نوین نمایندگی رسمی 3350

 
شرکت بیمه نوین نمایندگی رسمی 3350
 
 
منوی اصلی
صفحه نخـــــست
چــــاپ صفــــحه
خـــانه كردن وب
ذخـــــیره صفحه
پـست الکترونیک
بایگـــانی مطالب
در باره ی ما
 

از اینکه در انتخاب خود ما را انتخاب کردید تا به اطلاعات مورد نیاز خود دسترسی پیدا کنید سپاسگذاریم و امیدواریم که بتوانیم انتظارات شما را در این رابطه برآورده سازیم . بنابراین جهت تحقق به این امر مهم به کمک و همکاری صمیمانه شما دوستان عزیز نیازمندیم و امیدواریم با عضویت خود در این فضا و انتقال مطالب به ما کمک نمائید .
موضاعات
معرفی شرکت خودرو آتش سوزی باربری حوادث عمر و بازنشستگی هواپیما مهندسی مسولیت اخبار علمی فرهنگی ورزشی سیستم استعلام بیمه مرکزی سایر پول درمان آموزش بازاریابی سرگرمی نقاشی تصاویر دیدنی آیین نامه مسابقه
پیوند وبلاگ
PCTech
سیب اس ام اس
ثبت نامه بیمه بازنشستگی
آنتی ویروس آواست
كلوپ هواداران رئال مادريد
ایلیابلوگ
شرکت بیمه نوین
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مسائل مربوط به بیمه و خدمات آن و آدرس www.Bkkg.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما

در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






 

فال حافظ

جوک و اس ام اس

قالب های نازترین

زیباترین سایت ایرانی

جدید ترین سایت عکس

نازترین عکسهای ایرانی


آرشیو ماهیانه
تير 1393
خرداد 1392
ارديبهشت 1392
اسفند 1391
بهمن 1391
شهريور 1391
تير 1391
ارديبهشت 1391
فروردين 1391
بهمن 1390
دی 1390
آبان 1390
مهر 1390
شهريور 1390
نویسندگان
نویسندگان
پیوند وبلاگ
بیمه البرز شیراز
تبادل لینک
پرداخت الکترونیکی حق بیمه بازنشستگی
آریا رنک
اس ام اس سیب
وضعیت بیمه بازنشستگی
سامانه بیمه بازنشستگی
دریافت برنامه بیمه نوین
سازمان خدمات درمانی
سازمان تامین اجتماعی
شرکت بیمه ما
شرکت بیمه ملت
شرکت بیمه حافظ
شرکت بیمه میهن
شرکت بیمه توسعه
شرکت بیمه رازی
شرکت بیمه پارسیان
شرکت بیمه آسیا
شرکت بیمه البرز
شرکت بیمه دانا
شرکت بیمه ایران
اورژانس کامپیوتر
جوان امروز
سازمان هواشناسی
استانداری گلستان
شرکت مخابرات گلستان
شرکت گاز گلستان
شرکت ملی گاز ایران
شرکت مخابرات ایران
دولت الکترونیک
ایرانسل
بانکداری اینترنتی ملت
همراه اول
بانک ملی
نوآوران جوان
مدیران سبز
مجله خلاقیت
آنتی ویروس آواست
پخش زنده شبکه های تلویزیون
شرکت بیمه نوین شعبه همدان
کیت اگزوز ریموت دار برقی
ارسال هوایی بار از چین
خرید از علی اکسپرس
الوقلیون

:: تمام پیوندها ::
 
طراح قالب و کد های جاوا...

كاربران آنلاين: نفر
تعداد بازديدها:
RSS

طراح قالب و کد های جاوا...

Www.LoxBlog.Com

کد های وجاوا :

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 70
بازدید کل : 5169
تعداد مطالب : 117
تعداد نظرات : 29
تعداد آنلاین : 1




7 گام اساسی در راستای افزایش فروش بیمه

 

دکتر مهدی فخارزاده (فروشنده‌ی شماره یک بیمه‌عمر در جهان و عضو ارشد کمپانی معظم MetLife در امریکا و سراسر جهان)، معتقد است که شما بدون یک برنامه و پلان سازمان‌یافته‌ی فروش در بیمه، هرگز امکان موفق‌شدن را نخواهید داشت. در همین راستا و درجهت ایجاد چنین برنامه‌ی فروش سازمان‌یافته‌ای، ما به شما 7 مرحله‌ی اساسی را پیشنهاد می‌کنیم که به‌کمک آنها، قادر به ایجاد یک برنامه‌ی سازمان‌یافته‌ی فروش خواهید بود:

مرحله‌ی 1:

اولین قدم شما باید این باشد که پیام ویژه‌ی بازاریابی خود را گسترش دهید و آن را بر روی کمک به مردم در راستای حل مشکلات مالی و سرمایه‌گذاری آنها، متمرکز نمایید. مردم همواره به‌دنبال دریافت کمک‌های واقعی از سوی کسانی می‌گردند که به آنها اعتماد داشته باشند. چرا آنها باید به شما اعتماد داشته باشند درحالیکه هرگز هیچ‌چیزی درباره‌ی شما و کاری که انجام می‌دهید، نمی‌دانند؟ چطور چنین انتظاری دارید درحالیکه آنها حتی نمی‌دانند شما چگونه قادر به کمک به آنها هستید و اینکه چه چیزی شما را از سایرین، متمایز و خاص می‌سازد؟ 

مرحله‌ی 2:

دومین قدم شما باید این باشد که پیام ویژه‌ی بازاریابی خود را به تمام کسانی که در پیرامون‌تان می‌شناسید و تمام کسانی که در حوزه‌ی بازاریابی شما هستند، برسانید. یک نامه برای دوستانتان، فامیل، همسایه‌ها و مردمی که با آنها هرگونه مشارکت تجاری دارید، یا سازمان‌ها و ارگان‌های مردمی، ارباب‌رجوع‌ها، مشتریان احتمالی و... بنویسید و برای آنها بفرستید. مقالاتی در رابطه با کار خود و منافع بیمه‌ای که می‌فروشید و یا توصیه‌هایی برای بهبود در سرمایه‌گذاری و امور مالی مردم بنویسید و آنها را در روزنامه‌های محلی شهر خود و یا در وبسایت خود، و یا در شبکه‌های اجتماعی، منتشر کنید. از این طریق، باید سر خود را همواره شلوغ نگه دارید! (اگر علاقه‌مند هستید تا درباره‌ی نحوه‌ی ساخت و طراحی پیام بازاریابی و تبلیغات، مطالب بیشتری بیاموزید، توصیه می‌کنیم به محصول آموزشی ما باعنوان "تکنیکهای ساخت تبلیغات پُرفروش در بیمه" مراجعه نمایید)

مرحله‌ی 3:

سومین قدم شما باید این باشد که همواره باید سعی کنید با مشتریان احتمالی خود و با اشخاصی که نقش واسطه‌های کلیدی برای دسترسی شما به مشتریان احتمالی بیشتر را دارند، به‌طور دائمی و ثابت، در تماس باقی بمانید. بهترین راه برای انجام این‌کار این است که به نشر چاپی یا الکترونیکی خبرنامه‌های ماهیانه بپردازید. همواره به یاد داشته باشید که "مردم وقتی اقدام به خرید می‌کنند که خودشان آماده خرید باشند، و نه هنگامی که شما آماده‌ی فروش‌کردن باشید." بنابراین اگر می‌خواهید به‌محض اینکه آنها آماده‌ی خریدکردن شدند با شما تماس بگیرند، باید به‌خاطر بیاورند که شما وجود دارید و چه کاری انجام می‌دهید. "اینکه ناپدید شوید و از حافظه‌ها پاک شوید، اشتباه مرگباری در فروشندگی بیمه، تلقی می‌شود." بنابراین، سعی کنید به‌طور منظم، اقدام به انتشار خبرنامه میان مشتریان احتمالی خود نمایید.

مرحله‌ی 4:

چهارمین قدم شما باید این باشد که کارگاههای آموزشی رایگان برگزار نمایید. کارگاههای آموزشی، یک راه کم هزینه و به‌دور از هرگونه تهدید (برای مشتریان احتمالی) برای این است که فقط در عرض چند هفته‌ی آینده بتوانید رو در روی مشتریان احتمالی خود قرار بگیرید و به آنها نشان دهید که شما مشکلات آنها را می‌فهمید... به آنها نشان دهید که شما می‌توانید به آنها کمک کنید... اعتماد و احترام آنها را نسبت به خودتان به‌دست آورید... و درنهایت، بتوانید با آنها یک قرارملاقات فروش، تنظیم کنید!

مرحله‌ی 5:

پنجمین قدم شما باید این باشد که یک گزارش مفید به‌صورت رایگان در رابطه با تمامی کارهایی که انجام می‌دهید، ارائه کنید. این، یکی از برترین ابزارهای شما در راستای به‌دست آوردن مشتریان احتمالی واجد شرایط... به‌دست آوردن اعتماد و اعتبار برای شما... و نیز یک عامل تسریع‌کننده در راستای توسعه‌ی چرخه‌ی تجارت شماست؛ "ارائه یک گزارش ویژه‌ی رایگان کامل و جذب‌کننده از شرح فعالیتهای‌تان."

مرحله‌ی 6:

ششمین قدم شما باید این باشد که به مشتریان احتمالی خود کمک کنید تا در مسیر رسیدن به یک "زندگی سرشار از ثروت و توانگری و بدون بدهی" قدم بردارند. برای این منظور باید خود را مجهز به دانش و اطلاعات و تجربیاتی کنید که همواره از سوی ما در اختیار شما قرار می‌گیرند.

مرحله‌ی 7:

و آخرین قدم شما باید این باشد که به‌طور سالیانه و هرسال، مشتریان خود را طوری هدایت کنید که همواره سبب معرفی مشتریان جدیدی از میان دوستان و اطرافیان‌شان به‌سوی شما گردند. 

حرف آخر اینکه کوشش کنید تا تبدیل به یک ستاره بازاریابی بیمه شوید. برای رسیدن به این هدف بزرگ، باید یاد بگیرید که چگونه به مردم کمک کنید تا مشکلات مالی خود را حل کنند. با انجام این‌کار، به‌زودی تبدیل به یک "معلم سرمایه‌گذاری" قابل اعتماد و قابل احترام در محدوده‌ی بازاریابی خود خواهید شد. شما می‌توانید تبدیل به یک مشاور حرفه‌ای سرمایه‌گذاری شوید که مردم دوست دارند با شما ملاقات کنند. اما نکته‌ی مهم اینجاست که زمان به‌سرعت درحال سپری‌شدن است و شما باید 7 گام فوق را از همین لحظه و بدون هیچ درنگی شروع کنید و بدون خستگی، به تلاش‌های بازاریابی خود ادامه دهید.

با آرزوی موفقیت روزافزون برای شما

حامد عسگری

منبع: وبسایت آموزشی بیمه‌مارکتینگ


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






آخرین مطالب ...
» آیین نامه های بیمه مرکزی
» سامانه استعلام بیمه نامه
» جدیدترین استعلام حق بیمه خودرو شخص ثالث
» برای دیگران دست و پا باشید
» بیمه
» حوادث
» بیمه درمانی
» بیمه زندگی
» دلنشینترین هدیه
» معجزه ی روبان آبى
» ویژگی سازمان های متفکر
» سامانه
» مزایای بیمه بازنشستگی بیمه نوین
» شروع شد
» روشهای نگهداری (طولانی مدت) بازاریاب در نمایندگی های بیمه
» چگونه بازاریاب بیمه استخدام کنیم؟
» جدول حداکثر حق بیمه نامه شخص ثالث
» جدیدترین استعلام حق بیمه شخص ثالث ویژه خودروهای سواری
» بازی ردشدن در فروشندگی بیمه

Home | FeedBack

Copyright © 2008 LoxBlog.Com . All Rights Reserved. Translation Www.NazTarin.Com